April 8, 2010

Kissenparade | pillow parade

be a hero everyday!
be a hero everyday! originally uploaded by seemownay.

Der kleine Bruder (ok, er ist schon 21 und klein auch nimmer) hatte vor einigen Tagen Geburtstag. Da hab ich ihm noch schnell einen Kissenbezug passend zum Schlafanzug genäht. Bestickt habe ich das Ganze mit dem Spruch "be a hero everyday!" und hielt mich für äußerst originell, bis mir dann auffiel, dass ich diesen Spruch jeden Tag auf meinem iphone lese.

Osterkissen
Ostergeschenk originally uploaded by seemownay.

Und weil noch Kissenstoff übrig war, entstand für den Mann noch ein Bezug für sein kleines Kissen. Als Osterüberraschungsgeschenkle.
---

It was my little brother's birthday last week. Since I had some scraps left from sewing his pajamas I made a matching pillow case. I added the little embroidery "be a hero everyday!" and felt all cool for coming up with this expression until I remembered that I read it everytime I use my iphone.

Since there were scraps from the scraps I made a little easter present for hubby, too.

No comments:

Post a Comment